پناهندگی المان با ویزای ایتالیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 218
:: بازدید ماه : 2215
:: بازدید سال : 18902
:: بازدید کلی : 92600

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

پناهندگی المان با ویزای ایتالیا
یک شنبه 23 مهر 1402 ساعت 19:41 | بازدید : 182 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

همین حالا اگر از فردی بپرسید که علاقه دارد به کدام کشور اروپایی مهاجرت کند، آلمان اولین کشوری است که در بین گزینه های خود، آن را بیان می کند. کشور آلمان، یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای پیشرفت ایرانیان بوده و سالانه نیز تعداد زیادی از مهاجران را پذیرا است. با تمامی این تفاسیر اما این کشور یکی از سخت ترین کشورهای اروپایی برای اخذ ویزا نیز می باشد به همین دلیل است که بسیاری از مهجران از تور اروپا اقدام می کنند.

به همین خاطر، بسیاری از افراد روش پناهندگی را برای اقامت در آلمان انتخاب می کنند. ما در این مطلب اما قصد داریم روش اخذ پناهندگی آلمان با ویزای ایتالیا را به شما معرفی کنیم. این که آیا این روش شدنی است یا خیر و نحوه اقدام آن چگونه است را به طور کامل در این مطلب از سایت آیشم به شما عزیزان ارائه می دهیم. همراه ما باشید.

 

اصلا چرا با ویزای ایتالیا به آلمان پناهنده شویم؟

سوالی که رای بسیاری از افراد به وجود می آید، دقیقا این است که چرا باید از ایتالیا اقدام کنیم؟ چرا به شکل مستقیم از ایران به کشور آلمان پناهنده نشویم؟ برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید به شرایط سیاسی توجه کنیم. دولت آلمان در حوزه پذیرش پناهندگان کمی سخت گیره بوده و در حوزه کشورهای خاورمیانه نیز بیش از سایر کشورها دقت و تمرکز داشته تا بتواند افرادی را به خاک خود راه دهد که از پیشینه مناسبی برخوردار باشند.

زمانی که شما از کشوری اروپایی اقدام به پناهنگی کشور آلمان کنید، برای دولت آلمان به عنوان فردی معرفی می شوید که دارای سابقه توریستی مناسبی بوده و همین موضوع باعث شده تا کشور ایتالیا که مانند آلمان عضو شینگن است، به شما اجازه دهد تا وارد خاک آن شوید. اغلب خانواده ها برای تعطیلات برای سفر با تور ایتالیا ویزا این کشو اروپایی را دریافت و برای پناهندگی اقدام می کنند. این گونه، شما دیگر به چشم دولت آلمان فردی ناشناس نیستید، پس امتیاز شما برای اخذ پناهندگی در آلمان بسیار بالا خواهد رفت.

 

امکان پناهندگی در آلمان با ویزای ایتالیا وجود دارد؟

امکان پناهندگی در آلمان با ویزای ایتالیا وجود دارد، در صورتی که شما بتوانید از راهی صحیح و کاملا مطابق قانون وارد این کشور شوید. همان طور که می دانید، برای حضور در کشور ایتالیا نیاز به ویزای شینگن دارید. ویزای شینگن، حکم ورود شما به تمامی کشورهای عضو شینگن است که آلمان نیز در این بین به چشم می خورد.

شما می توانید با ویزای شینگن خود وارد کشور آلمان شده و سپس درخواست پناهندگی خود را به دولت آلمان ارائه دهید. در واقع شما زمانی که قصد دارید به کشور آلمان وارد شوید و قبل از آن نیز در ایتالیا بوده اید، باعث می شود تا مشکلاتی نظیر اثبات این که قرار است در کشور آلمان بمانید یا خیر، یا مواردی مانند ارائه پیرینت حساب و غیره که به هنگام اخذ ویزای توریستی مختص آلمان باید جمع آوری کنید، را با خود به همراه نداشته باشید که خود به نوعی مزیت محسوب می شود.

مراحل دریافت پناهندگی در آلمان با ویزای ایتالیا چگونه است؟

مراحل دریافت پناهندگی المان با ویزای ایتالیا به سه بخش قبل سفر، بعد از رسیدن به ایتالیا و پس از ترک ایتالیا تقسیم خواهد شد. در این بخش ما مراحل اقدام دریافت پناهندگی در آلمان با ویزای ایتالیا را به شکل قدم به قدم به شما شرح می دهیم.

 

بخش اول : آمادگی و جمع آوری مدارک لازم برای سفر به ایتالیا

الان شما در ایران هستید و باید به شکلی تمام و کمال به جمع آوری مدارک لازم برای دریافت ویزای شینگن و سفر ایتالیا بپردازید. شما می بایست به اخذ ویزای شینگن توریستی پرداخته تا بتوانید به کمک آن با تور آلمان به تمامی کشورهای عضو شینگن مانند آلمان سفر کنید. اگر فردی را دارید که برای شما از ایتالیا دعوتنامه ارسال کند، این موضوع خود دارای امتیاز بسیار بالایی است.

 

بخش دوم : ورود به خاک ایتالیا

زمانی که وارد خاک ایتالیا شدید، ابتدا باید محل اقامت خود را تعیین کنید. در نظر داشته باشید که روند پناهندگی در آلمان با ویزای ایتالیا ممکن است چند روز به طول بی انجامد، پس قبل از رسیدن به خاک ایتالیا به فکر محل اقامت خود باشید.

حال نیاز است که روند دریافت پناهندگی آلمان خود را انجام دهید. برای این که این کار دقیق تر و قانونی پیش رود، بهتر است به کنسولگری آلمان ایمیل زده یا با آن تماسی را برقرار کنید (در صورت وجود) و به آن ها توضیح دهید که قرار است در چه روزی وارد خاک آلمان شده و درخواست پناهندگی خود را ارائه دهید.

پس از این که تمامی این موارد را طی کردید، بلیط هواپیما یا قطار خود را خریداری کنید و به کشور آلمان بروید.

 

بخش سوم : ورود به خاک آلمان و درخواست پناهندگی

شما می بایست بلافاصله پس از این که به کشور آلمان وارد شدید، درخواست پناهندگی خود را ارسال کنید. حال چرا می گوییم بلافاصله؟ چون از زمانی که شما وارد خاک آلمان می شوید به عنوان یک توریست معرفی شده و ویزای شما نیز بر این اساس به دولت آلمان معرفی می شود.

هر کاری که شما در جهت پناهندگی، بدون اطلاع به دولت آلمان انجام دهید، به نوعی نقض قانون بوده و خلاف ویزای شما است که حتی می تواند منجر به اخراج شما از این کشور شود! پس از این که درخواست پناهندگی خود را به دولت آلمان ارسال کردید و از سوی آنها مهر تایید را دریافت کردید، شما رسما به عنوان یک پناهنده در کشور آلمان اقامت پیدا می کنید.

 

نکات مهم در رابطه با دریافت پناهندگی المان با ویزای ایتالیا

پناهندگی در آلمان با ویزای ایتالیا شدنی است، اما باید برخی نکات را نیز مد نظر خود قرار دهید تا به این نتیجه برسید که آیا این کار ارزش انجام دادن را دارد یا خیر

 

    • شرایط زندگی افرادی که از طریق پناهندگی به کشور آلمان وارد می شوند، با دیگر افرادی که از طریق ویزای کاری یا تحصیلی به کشور آلمان می رسند، متفاوت است. اگر صبر و تحمل پایینی دارید، به طبع این روش به شما توصیه نمی شود.
    • راهی که شما انتخاب کرده اید، فراز و نشیب های بسیاری را با خود به همراه دارد؛ پس ابتدا عزم خود را جزم کرده و سپاس مراحل قانونی را دنبال کنید.
    • ممکن است نیاز باشد تا مدت زمانی را در کمپ های پناهندگی زندگی کنید؛ پس سعی کنید بیشتر اقلام مورد نیاز و اساسی را با خود به همراه داشته باشید.

 

بهتر است از تجربه افرادی که از طریق روش پناهندگی وارد کشور آلمان شده اند نیز استفاده کنید تا بهتر با این روش و اتفاقاتی که قرار است برای شما بیوفتد، آشنا شوید. با تمامی این تفاسیر اما به جرات می توانیم بگوییم که پناهندگی در آلمان با ویزای ایتالیا یکی از بهترین روش دریافت پناهندگی این کشور، نسبت به سایر روش های دیگر است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: